דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירוש יונים 

מאת    [ 08/02/2010 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 2192 פעמים ]

היונה היא סמל לשלום, זאת הציפור שנוח שלח אחרי המבול לבדוק האם נגמר הגשם. אבל למעשה היונה זכתה למעמד הזה שלא בצדק. יונים, בטבע שלהן, הן דווקא ציפורים אלימות יחסית, וגורמות ללא מעט נזקים לאדם. יונה היא גם הציפור הנפוצה ביותר בארץ. כשאנחנו רואים יונים ברחוב, הן לא מפריעות לנו, אבל כשהן מתיישבות על המרפסות והחלונות ומלכלכות אותם עם הצואה שלהם, זה עלול להיות מאוד לא נעים ולכן כדאי להזמין שירותי הרחקת יונים. היונים עושות הרבה רעש ואף בונות קנים במרפסות שירות, שהגישה לשם היא מאוד לא נוחה. היונים יכולות גם להעביר פרעושים ומחלות לחיות הבית, וזה לא בריא לא לחיה ולא לבעלים שלה. בשנים האחרונות אף גילו שמחלות של בני אדם מועברות על ידי יונים.

מכל האמור לעיל, אין ספק שהיונים הן מפגע אמיתי, אבל הדבר המתסכל ביותר לגביהן זה שאין מה לעשות איתן מלבד להזמין שירותי הדברה. אפשר להרוס להן את הקן, ולמחרת הן יחזרו ויבנו אותו שוב. אם אתם מחזיקים חתול בבית, אין דרך להרחיק אותו מהיונים, כי זה משחק מבחינתו, והוא יסבול מפרעושים כל הזמן. הפתרון הוא הרחקת יונים על ידי מקצוענים. הבעיה של היונים הולכת ומחמירה ככל שקומת המגורים גבוהה יותר. כיום הנטייה היא לבנות לגובה ולכן הבעיה של היונים הולכת ומתגברת. לאור האמור לעיל קמות חברות המתמחות בהרחקת יונים. הם ידאגו לבנות רשתות אשר ימנעו מהיונים להגיע לאיזור שבו רגילות להיות. דיירי הקומות הגבוהות הם לקוחות קבועים של חברות להרחקת יונים.

חברות המספקות שירותים להרחקת יונים נותנות שירות לא רק לאנשים פרטיים, אלא גם לעסקים ולחקלאים. היונים אוהבות את הרפתות והלולים ועלולות להדביק את החיות במחלות, כך שיש לפנות לשירותי הרחקת יונים כדי שידאגו לעניין בצורה אפקטיבית. בעלי עסקים מצידם מתעייפים מהניקיונות הבלתי פוסקים אחרי היונים, ופונים לשירותי הרחקת יונים. לשלשת של היונים עלולה לגרום לנזקים לחומרים מסויימים, זאת בשל חומרים ממיסים הנימצאים בלשלשת. כך למשל רכב החונה באופן קבוע מתחת לקן של יונים עלול לאבד את הצבע שלו במהירות. כדאי שהבעלים של אותו הרכב ידאג להרחקת יונים, ואז הרכב שלו יישמר לזמן רב יותר, ויזדקק לפחות שטיפות.

היונים נחשבות גם למסכנות את בריאות האדם.רוב המחלות המועברות על ידי יונים מגיעות מסוגים רבים של טפילים, הנצמדים לנוצותיהם ומוצצים את דמם, כמו קרציות, כינים, פרעושים, עכבישים יתושים ועוד. עם זאת, לשלשת היונים נחשבת לגורם המרכזי להפצת המחלות על ידי היונים. ישנן מספר מחלות זיהומיות, חלקן קשות מאוד, המועברות על ידי לשלשת היונים: דלקת קיבה ומעי, טיפוס הבטן, דלקת המוח, טוקסופלזמוזיס ושפעת העופות. קדחת הנילוס המערבי הינה מחלה קשה נוספת שמועברת על ידי היונים שנעקצו על ידי היתוש הנושא את הנגיף.

הרחקת יונים היא פעולה חשובה, הבאה למנוע מפגעים אסתטיים ותברואתיים בגגות המבנים, סככות הכביסה ויחידות המזגן החיצוניות, ועל ידי כך גם למנוע הידבקות במחלות. לחברות שמטפלות בהרחקת יונים ישנם מספר שיטות להרחקת יונים וביניהם: הדברה, רשתות מתכת או דיג מניילון לחסימת פתחים בגג או גישה לחללים פתוחים אחרים. שיטות נוספות הן דוקרנים, סלילים קפיציים וחוטי רטט, המונעים מהיונים להתמקם על משטחים חיצוניים, שוקר חשמלי, הנפרס על ידי מוטות או חוטי מתכת במקום המיועד. אם פונים למומחה המתאים הוא יוכלו למצוא את הפתרון האפקטיבי ביותר בשביל כל אחד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב